Getting there

Idag har jag mått bättre. Kanske börjar kroppen vänja sig utan socker nu, hoppas!
Hostan börjar ge sig, men än är den inte borta.
Sara och Jennie kom hit idag, nästan sjuklingar allihopa så varför inte vara sjuklingar tillsammans;)
Jag och Jennie köpte oss varsin sallad på Green Fellow! Tusan så gott det var. Kan jag starkt rekommendera att prova :) Bara massa bra mat!
Jag tog en blåbärssallad med fläskfilé. I den var det, blåbär såklart, päron, granatäpple, stor bit getost, ett halvt ägg, valnötter, gurka, fläskfilén och en massa massa bladspenat. Yammi!
Köpte också några proteinbars, gott som godis! :)

Imorrn är en jobbdag så kom till marieberg och säg hej till mig inne på Sweet Poison ;)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0