Dag 6

Detta är 6e dagen utan socker. FYFAN!! Det här är inte lätt. Det enda jag vill ha just nu är choklad och Ben&jerrys the vermonster. Maten var god i två dagar men nu är det inte alls gott. Jag är yr, trött, darrig, helt ur funktion. Just därför vet jag att jag måste göra det här. Jag är sockerberoende. Kroppen måste vänja sig utan socker. Sen vill jag kunna äta choklad och sådant men utan att falla tillbaka till att äta varje dag. Jag har den senaste tiden ätit choklad eller annat gott varje dag! VARJE DAG!!! Det går ju inte..
Har dock ingen matlust nu heller så den måste jag få tillbaka. Tvinga i mig mat. Får inte bli nån bantning för det sista jag vill är att gå ner mer i vikt.
Måste ha väldigt bra ämnesomsättning när jag varken tränat eller ätit särskilt sunt och ändå väger mindre nu än innan båda barnen.
Men med sund mat och träning kommer jag må bättre :) Bara denna sockerabstinens ger sig snart!

Nu är det dags för mellanmål!
Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0