Typ nåt.

Har så himla fyndiga rubriker.. Alltid så jäkla bra.. Det bara skriker braaaa ur mina rubriker. Älskar att hitta på rubrik, så jävla mycket. Jävla rubrik.

Det där med att sluta med socker...
Har gått så himla braaaaaaa!
Var helt utan socker i två veckor. Stod emot godiset på bästa väns 30årsfest, stod emot att köpa dom där chokladkakorna jag gick förbi i affären, stod emot allt som har med socker att göra!!! Stolt över mig själv?? Hell yes!

Efter 2 veckor frågade jag Sara om det var okej att köpa lite choklad. Och hon sa, ät det men bara om du njuter av det. Så jag köpte och jag åt och det satt fint. Men inte såååå fint liksom. Så efter det har jag kunnat vara utan socker på vardagarna och unna mig lite på helgen :) såå skönt!!
Äter istället mellanmål ex. keso med hallon/blåbär, kesella med hallon/blåbär, äpple med jordnötssmör (99%jordnötter, inget socker) och kanel med mera. Riktigt gott och kan ätas utan dåligt samvete ;)

Ha det gott.
Godkänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0