Ja justja

Man har ju blogg också.. Men uppenbarligen är det ju inte många som saknar mina så otroligt intressanta inlägg här då statistiken är oerhört låg haha! I dont blame you;)
Bara de att varje gång jag tänker att nu ska jag skriva om det här och det där, så står det still i huvut så fort jag ska börja skriva.. Har ingen aning om vad jag ska skriva nu heller haha..knas!

Jo men "Senaste Nytt" kan detta inlägg handla om:

För 2 veckor sedan började barnen på inskolning på förskola :D det har gått såå bra!! Är så stolt! Vi var dock borta 3 dagar pga sjukdom men det har gått bra nu ändå :) På måndag börjar jag jobba och då blir det förskola heeeela dagen lång, från ca 08.45-16.30. Jag lämnar och Kimwell får hämta! Kommer bli super :) Nellie har redan från första dagarna hittat sig en kompis. Dom skrattar och skrattar och skrattar med varandra, dansar tillsammans och busar massor! Lily Rose hänger efter, leker lite på sidan av men vill också vara med dom stora tjejerna :) Är så glad att dom är på samma avdelning. Känns skönt att veta att dom har varandra!

En annan senaste nytt grej:

Vi har flyttat in Lilys säng till Nellies rum, men det var precis den natt då Lily blev febrig så det har inte blivit en hel natt i samma rum än. Men det kommer nog gå. Hoppas bara att Lily snart kan sova en hel natt. Har kanske hänt några enstaka gånger, men annars vaknar hon minst en gång och ska ha flaska plus nån mer gång då hon är ledsen. Men det blir bättre :)
Man har bara varit lite bortskämd då Nellie sovit hela nätter sedan hon var ca 1 månad gammal, sovit från ca19.00-09.00.. Fatta vilken sömn man fick då!! Nu är man helt snurrig och virrig , glömsk och inte heeeelt sig själv ;) men det går över snart hoppas jag! :)

Ha det fint! Godkväll!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0