Tisdag

Sovit hos mamma och pappa igår till idag så denna dag har spenderats hos dom. Kom hem vid halv sju, då åkte Kimwell på hockey med pappa.

Nu sover barnen i alla fall. Lily var lite grinig men tillslut somnade hon också. Det ser ut som helvete här hemma så ska ta och plocka massor. Vika tvätt och sånt roligt. Tänk om jag hade haft en ben&jerry The Vermonster nu.. Då hade jag mått liite bättre. Eller ganska mycket bättre..Nej! Jag får inte. Jag ska ju inte. Jag vill inte. Jo jag vill ju. Men. Alltså. Inte lätt det här.

Läste idag om det där cafeet som vill förbjuda barn hos dom. Har blivit en hel del reaktioner kring det. Inte så konstigt. Men nu har jag sagt mitt på Facebook. Orkar inte skriva det här också. Inte just nu i alla fall. Måste ju städa..

Glass, jag vill ha glass. Ben and Jerry! The Vermonster. Fan! Ut från mitt huvud din förbannat goda glass.

Ha det :)
Bild. Nellie vid frukosten imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0