Söndag

Jobbade 11-14 idag :) Igår 10-18. På Sweet Poison :D
Gick runt lite på marieberg efteråt, sen skulle vi egentligen åkt till mamma och pappa men det blev inte så, så kimwell var snäll och hämtade mig. Kom hem och busade lite med min storskrutt, åt mat, umgicks med Rebecca och roseann. Rebecca åkte vid fem, tråkigt! Men det blir fler gånger, snart hoppas jag :)
Kl 18 träffade jag några vänner och fikade på stan. När jag kom hem sov barnen. Vi andra har kollat på film och nu är jag riktigt trött. Mysig dag har det varit i alla fall :)

Frågan jag fick av en anonym:
Hej vilken fin blogg kul att följa :) tänkte höra du o dina syskon är ni helsyskon allihop eller hur hänger allt samman? :) kram

Först, tack för fina ord och din kommentar/fråga :)
Mina systrar är Sara, Jennie och Zeerene. Zeerene är mamma och pappas fosterbarn, alltså vår fostersyster. Hon har bott hos mamma och pappa ett tag nu och jag ser henne som min syster :)
Sara och Jennie är mina helsyskon.

Känner mig lyckligt lottad att få ha er alla systrar i mitt liv <3

Dags att sova! Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0