Rockabilly/50s intresserade

Ska nog börja skriva mer om mitt intresse för rockabilly och 50talet. Dels för att jag tycker det är väldigt kul att prata om och för att ni är nog endel här som är intresserade av stilen också :)

När man nu jobbar i en affär som är sååå JAG så blir man ju så mycket mer inspirerad och jag har lärt mig massor med nya saker som jag inte hade en aning om förut. Riktigt kul är det!

Nu känner jag mig så otroligt säker på mig själv och jag vågar mer, vågar vara JAG hela vägen.

Tycker det finns alldeles för många som tänker för mycket på vad andra ska tycka och tänka. Kör ditt eget race, så länge du trivs och mår bra.
Finns säkert många som ogillar min stil, men finns ju ingen anledning att bry sig om det eftersom jag trivs så otroligt bra med mig själv, min stil och den jag är :) då tycker jag bara synd om de andra som måste ha åsikter om alla som inte klär sig som dom tycker. Näe, sitt eget race är bättre! :)

Jag svarar gärna på frågor!
Just sayin'

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0