Update

I lördags var vi på 150 års fest. Pappas kusin fyllde 70 år och mina sysslingar fyller 50 och 30. Massa släktingar som man inte träffar sen man själv var ett litet barn, så hade ingen aning om vilka alla var hehe :) men det var väldans kul och Nellie fann nya vänner. Hon var helt underbart, gick och klappade barnen på kinden och huvudet, kramades och pussades, gick hand i hand. En liten tjej som blir fyra i år var Nellies favorit hihi. Dom var såå söta!
En väldigt trevlig lördag.

I söndags jobbade jag på Bara Vara för andra gången efter 2 år. Himla kul att få göra kaffe igen och sådant!

Igår, måndag, tog jag på barnen och mig och gick ut till parken kl tio. Där var också Hanna och var med oss. Gick hem vid 12.
Nellie sov väldigt länge så dagen bara försvann. Man blir trött av att vara ute och busa :)

Idag kommer farmor och farfar hit om en timme. Sen ska jag till tandläkaren så Sara ska vara lite barnvakt.

Ikväll åker vi hem till mamma och pappa för att fira Valborg. Mysigt!

Imorrn jobbar jag på Sweet Poison, så då är det ju självklart att ni kommer in och säger hej, eller nåt sånt trevligt :)

Dags att gå upp, Nellie har vaknat och ligger i sin säng och babblar.
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0