The best

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Denna kärlek. Kärleken till mina underbara barn! Den är så stor att jag blir tokig. Ligger nu i sängen och bläddrar igenom bilderna på mobilen och tårarna rinner av glädjen av att ha mina små flickor. Saknar dom så fort jag inte är nära dom<3
Jag älskar er Nellie och Lily, så mycket att det går inte att förklara, den är så stor, denna kärlek, till er mina små änglar<3
Kommer aldrig sluta krama er, aldrig sluta pussa på er, aldrig!! Även när ni är trotsiga tonåringar som smäller i dörrar och inte lyssnar på nåt, jag tänker banne mig inte sluta pussa er eller krama er. Älskade barn, älskade döttrar <3
Mahal kita Nellie<3
Mahal kita Lily Rose <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0