Spännande

Massa saker som händer just nu. Har inte haft tid att skriva här. Kul att så många ändå fortsätter kika in :)
Ska komma igång så fort jag kommit in i de nya rutinerna.

Jag har börjat jobba.
Jobbat på Sweet Poison och idag gör jag comeback på Bara Vara efter två år :)

Igår var tidningen Örebroarn hemma hos oss. Om ca två veckor får ni se vad de höll på med ;)

Jag är nu rosahårig.

Lily Rose är idag 5 månader :)

Det händer grejer runt omkring en hela tiden. Sånt där roligt. Som man bara inte vill missa. Plus att solen är här, mer än välkommen. Önskar bara att vi hade en uteplats att kunna springa ut till och mysa. Men det får duga med en balkong. Den ska fixas med till sommaren så man kan sitta ute mer:)

Mitt förra inlägg handlade om träning. Att jag ska börja med det och sluta med massa onyttigheter. MEN jag kan INTE vara helt utan choklad. Det funkar inte. JAG funkar inte. Näe, så på helger är det okej. Enligt mig :) men vardagarna ska vara nyttiga och det ska tränas hemma. Har hantlar och övningar, ska skaffa mig lite fler grejer. Måste börja lugnt eftersom jag inte är helt okej med foglossningen än. Känns då onödigt att kosta på sig ett gymkort när man likabra kan göra samma övningar hemma :)

Beach 2013. Det är väl så man säger?! Haha.
Har en bikini som jag vill beställa. Kommer nog vara ensam om att ha en sån hihi. Sååå fin! Ska visa bild men inte nu. Dags att återgå till sminkningen.

Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0