Tisdag

Så jäkla påhittiga rubriker man har..
 
Nellie sov till halv nio, vilket hon gjort hela förra veckan och nu( mellan halv nio, nio). Fattar inte men jag klagar inte ;) Tog oss upp och åt frukost. Kl. 10.00 kom min farmor hit på besök. Med sig hade hon presenter till Lily samt en blomma. Sen hade hon även köpt med sig kolja till oss, som sedan blev vår kvällsmat.
Presenterna var en söt rosa tröja och ett set med overall/pyjamas, mössa och haklapp. Superfint! Tack gammelfarmor ♥
Hon har även fått av min mormor en superfin klänning, som kanske blir julaftonsklänningen :) Tack gammelmormor ♥
 
Lite senare kom Anna hit. Hon hade också present med sig, en supersöt och mjuk liten nallebjörn! Tack Anna ♥
Många tack blev det i detta inlägg.
När Anna åkt hem var det bara att ta tag i matlagningen. Kokt kolja med kokt potatis och äggsås. Är såå mycket godare än vad det låter. Farmor gjorde ofta det i sommarstugan när vi var små. Den där äggsåsen är så goood!
Nellie tyckte det var smaskigt också ;)
 
Ska ta och sova snart. Sitter i sängen, bredvid mig har jag en sovandes liten Lily! Snart kommer hon vakna och vilja ha ersättning dock. Hon är väldigt punktlig :) Skönt det!
 
Hadetfint!
 
Sitter vid datorn så har inga nya bilder att lägga upp. Denna på Nellie är för några veckor sen, haha. Hon bara älskar mjölk <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för kommentaren. :)
Okej, jag börjar nog vänja av henne (och mig, hehe) snart. Så hon sover i den på dagarna. Men vi får se. Är ju sååå mysigt att ha henne sovandes tätt mot mig. Hihi.
Plus att hon äter ca 2 ggr på natten. Är ju ganska lättvindigt att ha henne hos mig då. :)
Fasen vilken söt bild!!! :)

Svar: Ja visst är det mysigt :) Men vi har faktiskt Lily redan nu i sin vagga. Blev mycket skönare, då ligger man inte på helspänd i rädslan att rulla över henne :b Hoppas allt går bra, och att koliken har gett sig hos sötnosen :)
Linn Hedman

2012-11-14 @ 12:43:21
URL: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0