Rastlös

Vad gör man när barnen sover? Nellie har sovit snart i två timmar, Lily gör ju inget annat än att sova (när hon inte äter förståss). Har hunnit äta frukost i lugn och ro (blev en sen morgon), glo på tv, ta mig lite glass och kaffe.. Sitter nu och väntar på att Nellie ska vakna haha. Jaja, jag ska inte klaga :)

Igår var vi på vc hos en läkare för att prata om nellie utslag runt munnen och på kinderna. Har testat olika salvor, uteslutit viss mat osv. Har inte blivit bättre. Har fått recept på en ny kräm som vi ska hämta ut så hoppas verkligen att det blir bättre.
Mötte sen upp Vikkan utanför och gick hem till oss. Var såå längesen vi sågs så det var riktig mysigt :) Blev en snabbvisit för sen skulle hon iväg till nästa bebis hehe :)
Fick presenter av henne, Nellie fick en jättesöt klänning och Lily en supersöt body med texten "babysister" :D massa tack <3

Senare vid halv sex åkte jag med mamma och handlade. Hon skulle ändå handla så blev mycket lättare att åka med själv än att packa in barnen i bilen och åka med våran bil.
Väl hemma var det dags för kvällsrutinerna. Blev en senare kvällsmat, men vad gör det när det blev så gott. Fetabiffar, sallad, tortillabröd och tzatziki!
Sen greys anatomy såklart ;)

Denna dag startades sent för mig. Kimwell lät mig ligga kvar ett tag i sängen, skönt! Men nu är dagen nästan slut känns det som. Så fort nellie vaknat blir det mat, sen ut och leka. Lite senare kommer pappa och ev mamma hit på glöggmys :) yes, vi tänker tjuvstarta!

Puss och hadet fint!

Bild från igår. Snodde den från Vikkan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0