När två ungar sover

passar jag på att ta en kopp kaffe och mysa i soffan. Känns rätt så lyxigt ;)

Vi vaknade ca 9.30 "imorse". Det var då nellie vaknade och började babbla på som vanligt ;) Kimwell åkte till naprapaten halv elva, sen träning för hans del och nu är han och handlar. Min farmor och farfar kom på besök vid elva. Så mysigt så :) Med sig hade dom en chokladask, den ligger så fint här på bordet och tittar på mig.. Farligt farligt! Imorrn är det okej att äta, men har ju lovat mig själv att inte äta godis på vardagar. Vi får väl se om jag kan hålla mig idag..

Halv ett åkte farmor och farfar hem. Nellie och Lily sover sen en timme tillbaka. Helt tyst är det! Såå skönt!

I tisdags var jag och Nellie hemma hos Louise som har barnen Saga och Vincent, sen kom Emma och dwayne också. Barnen leker så bra så :) alltid så roligt att träffas <3
Efter det kom Kimwell och Lily och hämtade oss. Åkte till mamma och pappa och blev bjudna på kvällsmat :) Kom hem sent så det blev sängen direkt för Nellie :)

Igår var vi hela familjen på marieberg. Köpte lite kläder till båda barnen, sånt som faktiskt behövdes, jag lovar ;) Sen shoppade jag loss på Sweet Poison. Hade ju kvar mitt presentkort på 1000 kr som jag fick av kimwell när jag fyllde :) och nu när magen är borta så var det dags att använda det :D Yeey! Två klänningar blev det. Åhh vad jag bara vill använda dom! Superduperhappygirl!

Åter till kaffet.
Ha det fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0