This day.

Sara kom hit imorse vid ca halv tio. Lekte med Nellie bl.a :) jag kunde duscha i lugn och ro vilket man tar vara på när man väl kan det :)
Senare när vi gjort oss iordning och sådant gick vi upp till stan. Sara drog till jobbet, jag och Nellie mötte upp Anna :)
Gick runt på stan och kikade på en massa, BARA KIKADE! Köpte absolut ingenting...

Fikade sedan och snackade massor. Berättade min förlossningshistoria för Anna som ännu inte hört den :)
Annas sambo Patrik kom förbi men vi skulle åka strax därefter. Kimwell kom efter jobbet och hämtade upp oss. Fin karl den där Kimwell :)<3

Har här hemma tagit tag i tvätt, disk, mat m.m. Hade lite myskväll med film jag och kimwell :) Ska nu sova, slocknade nästan till filmen hehe. Ingen sovmorgon för oss imorrn även fast det är "helg" ;)

Gonatt!

Bild: Lillskrutt imorse i väntan på att moster Sara skulle komma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0