last few days.

Har nog inte skrivit om förra veckan, bara tom onsdag?! Har ingen koll, orkar inte gå tillbaka och titta heller :)

Torsdag
: Hade tänkt att bara ha en lugn dag hemma, men det var inget för mig så Rebecca kom hit lite senare. Köpte hem jordgubbar och diverse saker. Sen kom pappa hit också. Han busade med Nellie, jag och Rebecca åt jordgubbar och bakade sockerkaka. Blev riktigt god :) Kimwell kom hem lagom tills kakan var klar. Så vi fikade allihopa med kaffe/the.

Fredag: Sara kom hit på morgonen och mös med mig och Nellie. Kl 12 var det dags för henne att bege sig till jobbet. Lite senare kom Nattis och Ludvig hit och lite senare än så kom Lousie med Saga hit också :) Barnen lekte med varandra och är så snälla. Mycket roligt!

Åkte senare hem till mamma och pappa för att spendera natten där. Pappa och Kimwell kollade på hockey, jag och mamma kollade film. Tror båda somnade lite för tidigt dock ;) Nellie fick lägga sig nästan direkt när vi kom dit :)
Mysig kväll!

Lördag har jag skrivit om.

Söndag: Städade på morgonen och medans Kimwell fortsatte med städningen tog jag med Nellie till stan och träffade Sara. Hade tänkt att sätta oss på en filt i stadsparken med fika men vädret blev jätteblåsigt. Fortfarande soligt dock så man får väl vara nöjd :) Vi satte oss på Bara Vara på uteservering och fikade massa gott :) Nellie var en grinis och kom inte till ro. Var svår med maten men fick i sig tillräckligt, sen slocknade hon. Då kunde jag och Sara fika i lugn och ro med massa prat :) Pratade lite med familjen där också :) Därefter gick vi och satte oss på en bänk i solen. Nellie fick gå omkring lite med sina fina skor, hon håller såklart i ens händer också.
Sen gick Sara för att träna och vi gick och köpte lite mellis till Nellie. Träffade sen på Seydie så stod och pratade ett bra tag :) Efter det gick jag och Nellie till Nerikes Dansinstitut och kollade på discodans. Det är SM i helgen så då körde alla dansade igenom sina nummer med discokläderna o allt :) Alla är så duktiga! Nellie hade sina fina hörselskydd på sig hihi. Så söt!
Kimwell kom sen och hämtade oss. Lillsnutt fick sova direkt. Blev en lugn kväll :)

Och idag, Måndag, då: Har inte gjort något idag. Bara haft en riktig mysdag :) Skruttan börjar bli lite förkyld tror jag, alla tecken visar på det. Vi tror att det är tänder på gång också. Hon har inte fått en enda än, men snart så :P
Nu ska jag tappa upp ett bad, Nellie ska få bada med antingen Kimwell eller oss båda. Hon älskar att bada.
Sen blir det sovdags för henne och myskväll för oss.

Ha det fint!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0