Wonderful day!

Har haft en väldigt fin dag. För det första vädret, helt underbart :) för det andra är jag så glad att jag är omgiven av så underbara människor!

Imorse bakade jag kladdkaka. Sedan kom Sara hit och fikade med mig och svärmor, Nellie satt med såklart :) Därefter åkte Sara till jobbet och vi andra gick upp till stan. Mötte upp Vevve :) köpte med oss mat på Bara Vara och gick sedan hem.

Åt och fikade, busade med Nellie och pratade massor :) riktigt mysigt!

Ikväll har jag suttit och pysslat med inbjudningskorten. Själva korten är klara, nu är det bara att skriva text också vilket är det jobbigaste tycker jag. Skrivkramp, ja! Men snart är dom allt klara :)

Nellie nattas av sin farmor, kimwell lagar mat och jag sitter i soffan och kollar på Once upon a time samtidigt som jag pysslar :) Sen är det Revenge ;)

Ha en fin kväll :)

Jag, svärmor Aniceta och Nellie i den härliga solen. (iPhone bilder tyvärr)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0