Sista timmen

(detta skrev jag igår kväll men ville inte publiceras)

Sista timmen på denna dag och jag ligger redan i sängen. Detta är tidigt för mig, men så skönt att man har i alla fall 7-8 timmars sömn framför sig ( förutom att man vaknar till ibland om Nellie låter ex. snorar, hostar m.m).

Den lilla är fortfarande genomförkyld och hostar mycket. Blir ett par lugna dagar tills hon mår bra igen :) Vi ska dock iväg imorrn kl 07.50 på ett ärende. Spännande! Annars vila, vila, vila! Nån som kanske har nåt bra tips på vad man kan göra för att snabba på förbättringen av Nellies förkylning? Dela gärna med er :) Finns säkert nåt som man inte tänkt på.

Idag var vi ju hos mamma och pappa där också min mormor och moster var :) Syster Jennie med kompis Frida och syster Sara också :) Vi fikade massa gott, pratade, sjöng för Kimwell (Tihi) och så fick han en STOR blomma meden JÄTTEFIN kruka av sin svärmor :D tror kanske att jag blev lite mer glad haha. Jag hade innan sagt till mamma att vi verkligen behöver blommor så ja, jag blev glad :) Pappa ska bjuda honom på en hockeymatch som dom pratat om att gå på :)
En supertrevlig och mysig dag!

Kom hem och gjorde mat till Nellie att frysa in. Nu ska vi testa palsternackspure. Morotspuren var ingen höjdare så vi håller tummarna att detta går vägen :)
Resten av kvällen har spenderats framför dator och tv och nu vill ögonen minsann slockna.
Gonatt :)

Take Care!
<3


3 generationer!
Min mormor, mamma och dotter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0