Morgonpigga

Denna morgon startar vi upp genom att gå upp tidigt. Jag känner mig relativt pigg för en gång skull. Nellie är nog lite föööör pigg för sin kära mor. Hon babblar HÖGT och är allmänt busig :) Svärmor måste nog sova rätt så tungt för att inte kunna vakna till denna tjej.

Idag ska jag och Anni lyxa till vår dag lite genom att gå och få våra naglar ompysslade. Jag har aldrig brytt mig om mina naglar, dels för att jag jobbat på Cafe & Restaurang där man inte riktigt kan hålla sina naglar fina ändå. Men känner nu att det skulle vara så skönt med fina naglar för en gång skull :) Det blir akrylförlängning. Endast 149 kr så varför inte :) Har tid kl 11.00, så vi ska möta upp Sara som får ta hand om busungen sålänge :)

Tänkte sen gå på stan. Jag har 550 kr på H&M så dit måste vi in :) Ska köpa denna fina klänning till Nellie, en rosa och en lila :)

 

Vi får se vad som kommer med hem :)

Nu hoppas vi få möta härlig vårsol och glada människor :)

Ha det toppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0