Gonatt

Jag och Nellie sover hos mamma och pappa inatt och imorrn kommer kimwell och sover här också, mysigt :) Sara är också här för nu är det deras tur att få lägenheten renoverad. Så hon kommer vara här hela veckan :)

Ligger i sängen och ska sova nu. Måste dock bara få gnälla lite ;) denna jäkla foglossning vill aldrig ge sig. Jag kryper på golvet, det gör så förbannat ont. Har haft det sen Nellie var 8 veckor I MAGEN och nu är hon 8 MÅNADER UTANFÖR MAGEN. Det är inte roligt. Ibland vill jag att folk ska få ta över min kropp, min vardag för nån timma, då kanske folk börjar verkligen förstå en. Går inte att förklara smärtan. Jag kan inte gå normalt. Att ta mig till rummet bredvid är ett helvete, böja sig, bära Nellie, stå för länge, sitta, ligga på ett visst sätt.. Vad jag än gör så är smärtan där. Det är verkligen dags att ta detta på allvar. Naprapat eller kiropraktor tror jag är det enda som kommer hjälpa!

Tack för att jag fick prata av mig lite :) dags att sova. Gonatt gott folk!

Bild från helgen. Det är roligt att titta ut genom fönstret :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker så synd om dig! Jag får tillbaka den där smärtan kanske en gång i veckan, och då känner jag mig riktigt handikappad. Handlar mest om hur jag sover på natten. Och du går med den där smärtan jämt? Fiifan. Hoppas, hoppas att det finns någon som kan hjälpa dig! På mig bet ingenting så jag låg (hela graviditeten) med 4 kylklampar under höften, svanken och rumpan. Flyttade runt dessa, och den allra värsta smärtan gav sig av bedövning så att jag kunde somna in åtminstone.



Återigen, fyfan. Håller tummarna <3

2012-03-28 @ 21:21:20
URL: http://proudlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0