Godmorning sunshine

Nellie somnade runt halv åtta, sov som en stock fram till kvart i elva då hon blev ledsen. Hon var så snorig att hon inte kunde slappna av och somna om. Nojig som jag är tog jag in henne till våran säng, eftersom hon var så snorig. Fick ligga mellan oss. Tog ett tag innan hon somnade igen pga näsan. Tillslut så.. Men kl två var hon jätteledsen och jättesnorig, somnade om tillslut :)

Idag blir det att ta det lugnt och inte träffa någon så förkylningen inte blir värre. Förmodligen har hon blivit smittad på båten, massa baciller. Hon har aldrig haft feber eller något värre än att näsan snorar (och folk säger att bebisar får sämre immunförsvar om man inte ammar dom, bullshit säger jag) så vi hoppas att det inte bryter ut nåt annat.

Min andra hälft, mitt livs kärlek, min underbara sambo fyller år idag! Grattis älskling<3
För att skryta lite så gick jag upp och gjorde frukost på sängen till honom ;) Det uppskattades!

Nu ska jag äta frukost och ta hand om en snorig men glad liten dam <3

Kimwell och jag på båten<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0