Borta bra men hemma bäst!

Har varit mysigt hos mamma och pappa men nu ska det bli underbart att få sova i sin egna säng :)

I förmiddags kom farmor och farfar och hämtade mig och Nellie hos mamma och pappa. Skjutsade hem oss och hjälpte till att bära allt vi hade med oss. Tack underbara ni<3

Hämtade bara vagnen och gick sen till stan. Träffade föräldragruppen, fikade och hade trevligt!

Jag och Nellie begav oss därefter till finaste Hanna. Gick hem till oss och pratade massor och hade så mysigt så :)<3

Nellie fick lägga sig lite tidigare idag, hennes sovrutiner blev lite annorlunda idag så hon var supertrött kl 17.30. Fick mat kl 18 och slocknade direkt. Får se om hon sover för natten nu. Hon går annars och lägger sig kl 19 och vaknar ca. 06. Duktig flicka! Då får hon mat runt halv sju, sju (beroende på när hon vaknar) sen sover vi minst en timma till. På dagen sover hon ca två gånger och 2-2,5 timma ena gången och ca 1 timma andra gången. Har funkat bra hittills så vi kör på det :)

Ska titta lite på tv nu, sen blir det nån enkel mat. Är så besviken på att Once Upon A Time är slut. Får hitta något annat att fastna för :)

Så fort jag orkar/har tid ska jag lägga upp massvis med bilder :)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0