Systrarna Hedman

Igår mötte jag och Nellie först upp Jennie på stan. Hamnade på Hm lite för länge, tar tid att prova kläder ;)
Sara kom dit lite senare. Köpte två klänningar till mig själv som jag kommer kunna ha även när magen går upp till halsen.

Sen gick vi och fikade/lunchade. Satt ett bra tag, fortsatte sedan rundan på stan och sen kom kimwell och hämtade nellie. Jag hade nu hunnit köpa en väska som egentligen är strandväska men som blir skötväska för oss och två lampor till vardagsrummet (äntligen).
Vi tre fortsatte våran shopping medans Kimwell promenerade hem med Nellie. För mig blev det leggings på Gina och jeans på Carlings. Äntligen har jag ett par jeans som passar!

Gick och handlade mat=tacos, och godis :) Sen hem till Sara för att starta myskvällen med massa prat och mys <3

Behövlig dag minst sagt :) Man kan inte ha bättre systrar, är så lycklig att jag har er!<3

Bilder: Tacos bordet igår hos Sara.
Mamma+vi tre på mammas 50års fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0