Humörsvängningar

Härliga graviditets-hormoner. Idag har inte varit en rolig humör-dag eller vad man ska säga. Även om jag varit med mina finaste vänner och planerat midsommar. Humöret svänger upp och ner ändå, oavsett vad jag gör. Kan nog bli arg på vem som helst (förutom Nellie). INTE roligt! Envis som satan, fast det är jag ju annars också, men nu är det dubbelt upp, inte bra :b

Jag kan inte kräva att folk ska förstå och ta det med en nypa salt när jag helt plötsligt blir arg och irriterad, ledsen eller upprörd. MEN jag kan inte göra något åt det. Så jag säger det här och nu, ta inte åt er! Er som jag känner och träffar alltså. Ni andra är nog säkra ;)
Ska försöka vara glad nu. Eller justja, mannen ska ju spela..Jag sätter mig i sängen, kollar film och myser med massa gott istället. Yeey! Kom på att jag har ju sånna där bacon-chips som jag köpte på marknaden. Åhh!

Hoppas ni andra gravida där ute har lite mer lindriga humörsvängningar ;)
Godkväll!

Såhär arg blir jag ibland på mitt hår t.e.x...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0