Värdefullt

Håller nu på att bränna över bilder på skivor. Det går åt en hel del skivor vill jag tillägga ;) De flesta bilder är ju på Nellie, men jag måste spara varenda en. Jag kan ta bort om det är alldeles för suddig men annars får dom vara kvar :P Det är för värdefullt för att raderas. Känner nu efter att kameran vi tog alla bilder med under midsommar i Hälsingland blev stulen så inser man hur värdefullt bilder verkligen är och hur lätt dom kan försvinna. Datorn kan ju paja närsomhelst, det vet man inte heller..Så nu banne mig ska inget mer försvinna :) Tur att man ändå har bilder här på bloggen och facebook som faktiskt, vad jag vet, alltid kommer finnas kvar.
 
Idag ska det tvättas en massa, packas litegrann inför resan som startar på söndag. Sen vid 12 beger vi oss mot banken för lite ärenden. Kul,kul!
 
Nu babblar Nellie på som en tok och vill ha uppmärksamhet.
Hadet fint!
 
En glad busunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0