Kuckeliku klockan är sju..

Gick upp kl 6, innan Nellie vaknat (hon sover än), och duschade. Har svärmor med sin gubbe Martin här som ligger och snarkar inne i vardagsrummet :P Förstår inte hur Nellie kan sova till detta ljud, men det är väl bra det ifall nån av oss börjar snarka senare ;b Kimwell har nu gått till tåget som tar honom lååångt bort. Där ska han hämta en "sak" och åka hem igen. I'll tell you later ;)
 
Igår kväll gjorde jag musli igen, denna gång så mycket att det blev mer än en burk. Inte lika god blev den dock :/ Men jaja, det slinker ner. Nyttig är den så får tänka så :) Sitter nu med en tallrik fil&musli. Första frukosten avklarad, får äta med de andra sen också.
 
Planerna för idag. Kimwell är borta i princip hela dagen så det är jag, Nellie, svärmor och Martin som får hitta på något. Eftersom dom inte är härifrån så ska vi runt och vara lite turister. Hur är man turist i staden man levt i i snart 23 år?! Vi går till slottet..och stadsparken.. vi får se helt enkelt ;) Ska sen möta upp min syster Jennie och köpa present till syster Sara som fyller 21 på torsdag. Nellie imorrn och Sara tors, fullt upp! Sen kommer faktiskt mina kusiner från Uppsala förbi här i Örebro, yeey! Vi ses bara ett par gånger per år så det ska bli jättekul att träffa dom igen :) Vi tar nog en fika allihopa :)
 
Imorrn blir Nellie 1 år! Våran lilla tjej, tiden har gått så fort! <3
 
Ha en fin dag trots det tråkiga vädret!
 
I Lidköping i "Spiken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0