Full rulle

Oj vad det tvättas och städas här hemma. Nellie hjälper till genom att springa omkring och dra ner saker, ta upp det igen, gå iväg, slänga ner det nån annanstans. Nu är det tv-dosorna som gäller, vi får väl se vart vi hittar dom sen..
 
Imorrn drar vi. Ska bli så skönt att komma iväg med min lilla familj :) Våran första semester tillsammans som familj <3 Lycka!
 
Kan ju passa på att tala om att min mobil har blivit allvarligt sjuk. Kan ibland inte smsa, kan inte ta emot sms, inte gå in på facebook, inte gå in på bloggappen, inte ta bilder via instagram.. Allvarligt sjuk alltså. Så vill man få ta på mig får ni helt enkelt ringa :)
 

Får se om jag hinner uppdatera något innan vi åker. Om inte så ha det helt underbart. HÅLL TUMMARNA FÖR FINT VÄDER! Tror nog att vi alla vill ha det ;) PUSS och hadettoppen!
 
Lite egopics.
 
 
 

Nellie-pics.
 
 
 
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0