Ett åringen<3

Igår den 25 Juli blev våran lilla tjej 1 år. 1 år sen Nellie föddes, 1 helt år har hon funnits hos oss. Helt sjukt! Hela dagen igår, så fort jag kollade på klockan så tänkte jag att nu började mina värkar hemma, nu ringde jag mamma, nu hade jag 3 min mellan värkarna, nu åkte vi in osv. Så sjukt, 1 år sen.
Idag, för ett år sen denna tid, gjorde vi oss redo för att få åka hem med vår lilla ängel. Kl 12.40 "checkade vi ut" från sjukhuset och åkte hem :) Vid denna tid hade min familj (Mamma,pappa,Sara,Jennie,Robert & mormor) också varit och hälsat på :)
Vi fick/kunde aldrig få komma till BB för det var för fullt så vi var kvar hela tiden i förlossningssalen. Gick bra det också.
Tiden har iallafall bara runnit iväg. Snart är nästa lilla mirakel här också. Galet! :)
 
Eftersom vi hade kalas för Nellie i söndags så blev det ingen tårta igår eller så. Nellies farmor Aniceta och Martin var här. Vi frukosten fick Nellie lite fler presenter från oss :) Snörerna är dock roligare än självaste presenten hehe. Kl 12 åkte Aniceta och Martin hem. Vi åkte sen till mamma&pappa och badade (m&p jobbade så hade allt för oss själva), sen kom också Linda och Jerker dit för att bada och sola :) Nellie fick även present :D
Lite senare så bakade jag kakor som vi sen fikade på kvällen med mamma,pappa och Sara :) Åkte hem när lillskrutt fått sin välling på kvällen.
Blev en såndär skön dag, härligt väder, min fina familj och vänner. Underbart :)
 
<3
Obeskrivligt stor kärlek <3
I Lidköping och blir jagad av pappa på torget <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0