BVC, mvc, sjukgymnast.

Igår var det dags för nellies 1 års spruta. Lilla pluttan, det var inte roligt <3 Hon växer helt perfekt, följer sin kurva jättebra. Är nu 74 cm lång och väger nästan 9,5 kg :) Efter BVC besöket var det dags för besök hos sjukgymnasten för min del. Jennie och Scott kom då och barnvaktade nellie :) Har väntat flera veckor nu på att få tid för akupunktur och igår fick jag en tid till idag. Känns skönt att äntligen börja behandlingen nu så kanske det blir bättre med foglossningen. Efter vc igår gick vi allihopa hem till oss och lagade god mat, fetabiffar med klyftpotatis. Uppskattades av ungdomarna ;) sen tog vi det bara lugnt. Jennie och Scott lekte med nellie :) Idag kom Jennie hit och följde med oss till vc igen. Först till mvc för att kolla mitt blodtryck och även ta blodprover pga att jag inte mått så bra på sistone. Nu kan vi i alla fall utesluta högt blodtryck, havandeskapsförgiftning och så, det känns otroligt skönt! Sen dags för akupunktur. Gick bra, men känner ingen skillnad än. Nästa behandling blir nästa vecka :) Gick sen och handlade lite smått inför matlagningen som blev god husmanskost, korvstroganoff m. ris :) mycket gott! Jennie har precis åkt, Nellie har sovit i typ två timmar, jag ligger däckad i soffan, kimwell kommer snart hem <3, Nellie kommer snart vakna. Då ska det busas massor :)<3 Ha det! Bilder: Nellie mumsar på smörgås, mys med moster i soffan framför barnprogram, köpt lite gott, magen&jag vilar i soffan medans lillskrutt sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0