Tack!

Tack för kommentaren :) Mitt humör brast igår när det inte gick att ladda upp bilder som förut haha(går fortfarande inte). Men det är ju så himla kul att få lite respons :) även om jag egentligen skriver mest för att bara skriva, men alltid kul med lite kommentarer ändå :D det blir liksom lite mer "verkligt" att folk faktiskt läser det jag skriver istället för att bara se blåa och röda statistik ränder typ :p Måste kolla upp det där felet alltså. Har så mycket bilder från jul och allt. Massa på nellie såklart ;) Idag bakade jag scones på morgonen, mums! Sara kom vid ca tolv, plockade undan lite här hemma. Fattar inte hur man lyckas få det så stökigt över en dag. Städar varje dag. Men jaja. Mamma kom sedan runt ett. Fikade- kaffe, scones och Saras och mina trillingnötter som vi bakade igår. Nu är allt slut! Blir allt att baka snart igen ;) vid halv två kom Jennie också. Efter ett tag åkte vi allihopa till Ikea och shoppade loss mohaha ;) Närå, jag köpte matstol till nellie och lite annat. Blev därefter skjutsade hemmåt, åt mat, mötte upp Sara och gick till Friskis :) tränade hårt, välkommen träningsvärk imorrn... Väl hemma fick nellie sin premiär i matstolen hehe. Så sött! Hon var glad :D gjorde mat alldeles för sent. Tack älskling som ställde sig och gjorde det för min skull! Nellie somnade så fort jag la ner henne i sin säng. Hon drömde däremot en mardröm nyss :( fy så ledsen hon blir, hon vaknar inte utan gråter i sömnen. Men med lite smek på huvud och kinder och lite pussar så är allt bra igen. Men det skär såå i hjärtat när hon gråter så mycket :( Nu är det nog dags att sova för min del också. (vad jobbigt det är att skriva ett helt inlägg med iPhone :b ) Justja, vi har fuskat! Slängde ut granen igår :O men åh så skönt! Hadet gott! Pussohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0