Pumpa pumpa

Det är vad jag Louise och hennes kompis Denice har gjort ikväll på gymmet. Så jävla skönt! Kom hem och duschade sen badade jag med snuttan medans kimwell gjorde kvällsmaten. Därefter välling för nellie och så trött som hon var så självklart somnar man i mammas famn. Åh så mysigt! La henne på bröstet sådär som man alltid hade henne när hon var minibebis. Helt underbart, kunde inte slita blicken från henne. <3 fick dock ta mig i kragen och slita mig från henne och lägga ner henne i sin säng, tröttisen<3

Mat och how i mer your mother! Kimwell har nu somnat i soffan såå ska ta och ruska till honom så han vaknar, jag är så snäll ;) blir en tidig kväll idag, skönt, får sova ut då :)



Från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0