Kom igen :)

Fortsätt fråga mig! Jag svarar på frågorna imorrn kväll eller lördag :) har änsålänge inte fått från 5 personer så kom igen nu :D vad ni vill!
Tack ni som kommenterat :)

Ni har hela kvällen och hela dagen imorrn och eventuellt till lördag (tills jag svarar på frågorna helt enkelt!) på er. Fråga hur mycket ni vill!

Tjat tjat jag vet, men vill liksom veta om det är värt att fortsätta skriva här eller inte.. Inte direkt värsta bloggerskan haha men kul ändå med lite respons ;)

Ha det toppen!
Pussohej!

En bild från idag faktiskt, inte ofta man tar bilder på sig själv längre. Nellie är ju den som hamnar framför kameran istället :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar hur du trodde det skulle vara att bli mamma och hur det faktiskt är? Är det som väntat? Och om du hade fast anställning innan du blev gravid.. Hur mycket får man annars ut och klarar sig ekonomiskt?

2012-01-19 @ 21:55:28
Postat av: Jerker

Jag läser din blogg men brukar ju fråga saker när vi ses, hihi Så fortsätt blogga tycker jag!!!

2012-01-20 @ 09:59:53
Postat av: Anonym

Vad gör du om fem år? Hur ser din familj ut då?

2012-01-20 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0