HURRA!

Hurra för Nellie som idag blir 6 månader, Hurra för Saga som också idag blir 6 månader, Hurra för Sagas storebror Vincent som blir 2 år idag och till sist Hurra för mig och Kimwell som firar 3 år tillsammans idag :D
Har jag missat nån?

Fattar inte att tiden har gått så fort. Galet fort!
Nellie lär sig nya grejer varje dag, så underbart att följa hennes utveckling dag för dag.
Några av de saker hon kan är:

Rullar runt,runt,runt..ligger inte stilla längre haha.
Leker med leksaker för fullt. Sträcker sig efter dom, letar efter dom om hon tappat nån leksak. Stoppar allt i munnen :b
Kan själv stoppa in nappen rätt i munnen, ibland blir det dock fel håll ;)
I princip springer i sin lära-gå-stol.
Sitter själv.
Försöker ta sig upp på knäna när hon ligger på mage.
Kan gå om man håller henne i händerna.
Står själv om hon håller i något.

Det får räcka. Hon kan så mycket men känns som att man skryter om jag skriver för mycket. Det ska ni veta, jag tål inte föräldrar som skryter om allt vad sitt barn kan. Detta skriver jag upp dels för min skull, så jag kan gå tillbaka och kolla :) Vill verkligen inte skryta, så nu vet ni det.
Imorrn ska vi börja med smakportioner så ikväll ska jag göra iordning allt :)
Lillsnuttan sover så ska göra mig iordning.
Hadet så bra!
Pussohej.

Taget i början av december. Älskar klänningen, den fick hon av sin mormor & morfar i julklapp :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt med smakportioner! Och vad stor hon har blivit! Hur ser helgen ut? Finns det någon lucka? Jag och Joline vill JÄTTEGÄRNA komma och hälsa på, det var så hiiimla längesen! <3 Det är ju verkligen bara ett stenkast mellan våra lyor. Från Jolines dagis (som ligger 100 meter från våran lägenhet) så ser man typ Karl Johan skolan. Bara att gå rakt igenom Hjärsta! :) Kram!

2012-01-25 @ 21:06:46
URL: http://proudlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0