Happyface

Ja, man kan ju inte annat än att bli glad när man får så fina kommentarer :D

Första gången på babysim idag. Nellie tyckte det var superroligt :D åhh vad hon sprattlade haha. En av de andra bebisarna var också född samma dag som Nellie. Fränt, att träffa nån bara sådär o så har vi fått våra döttrar samma dag :D Det är som min kompis Louise, hennes dotter Saga kom ju också samma dag som nellie och vi kom ju på att vi hade samma barnmorska under förlossningen :D FRÄÄNT!

Jag, Sara, Jennie och Nellie har varit hemma hos farmor och farfar idag. Fick "Färgglad Panna" som vi önskade ;) Mums, och sen choklad pudding med vaniljsås till efterrätt :D Det var längesen jag åt, satt fint. Kollade sen på filmer på när vi var små. Åh Jennie är så liten. Hon har ju alltid varit våran lilla pluttan. Men nu är hon fan snart 17 år..det liksom funkar inte. Näe för mig får hon banne mig fortfarande vara 10 år.

Justja, nu kan jag lägga upp bilder igen haha. Det var ju bara jag som hade tryckt på "Ändra redigerare" nere till höger (som bara jag ser nu då) och tydligen försvinner den där fliken.. så det var ju bara att trycka på den igen så kom den tillbaka haha.

Tror jag behöver sova nu. Kimwell har gått och lagt sig. Brukar inte vara så här hemma, att han lägger sig först. Men måste hänga upp blöt tvätt först, suck! Jaja, bara att göra det. ETT TVÅ TRE... NU!

Min mysis <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå din mysis, våran hörru du älskling <3

2012-01-09 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0