Bebis dag

Kl 11 imorse åkte jag, Nellie, Sara, Nattis och hennes son Ludvig till Sandra och hennes dotter My :) Supermysigt var det. Dom är ju så söta! Kom hem runt 15. Åt mat sen ut på promenad med Nattis och bebisar :) Skööönt. Ska from fredag börja gå ut på promenad på morgonen tillsammans. Vill ha den där rutinen att komma upp i tid, komma ut i tid, komma hem i tid och ha massa tid kvar och kunna göra något mer utav dagen :) Nu är jag lite (mycket) lat. Nellie vaknar mellan 7.30-9, mat, blöja, somnar om i ca 2-2,5 timma. Då lägger jag henne bredvid mig i sängen och myser lite, så somnar ju jag om också... inte okej!
Dags att ta tag i dagarna. From imorrn SKA jag gå upp direkt när hon har somnat om..även om det inte blir nån morgonpromenad.

Nu går hon runt i sin läragåstol här i vardagsrummet. Så söt. Hon är snabb, man måste vara med annars krockar hon i i väggen eller nåt :P Så kimwell får springa och flytta bak henne hela tiden ;)

Vet inte om jag skrev om i måndags?! orkar inte kolla heller. Men då kom först mina systrar hit, sen gick vi till myrorna. Fick ett ryck och ville gå dit och kolla :) Kan ju finna en massa fynd om man så vill. Men ingen köpte nåt dock. Gick sen till Pacos för lunch. Så roligt nu när Nellie kan sitta i matstol och får vara med. Så hon fick sitta med oss vid bordet och leka med sina leksaker :) Hon spanade också in två 16 åringar som satt lite längre bort haha ( vet ålder för att det är min systers klasskompisar :P ). Sara fick också veta att hon fått ett nytt jobb :D GRATTIS ÄLSKADE SYSTTER! det är du värd <3

Efter det kom Louise och Saga och hämtade upp mig och Nellie, så åkte vi till Emma och Dwayne :) Så mysigt så! Strax innan vi skulle åka så kom Vikkan dit också, som jag dansade med i Smajl. Kul att se henne igen :)

Kom hem. Sen vid halv sju kom Rebecca hit :) Var alldeles för längesen man träffade henne också. riktigt trevligt! :)

Igår gjorde jag nästan ingenting. Kände inte för det. Men blev en spontan promenad med bebisar med Nattis :) Det behövdes. Kan ju inte sitta inne en hel dag ( vilket händer ibland ändå men mår så mycket bättre om man gör något).

Jaja. tänkte att jag inte skulle skriva ett långt inlägg meen det misslyckades totalt. Nu ska vi äta mat och sen (om vi orkar) städa undan julsakerna.

Pusss och kärlek!


Busfrö<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0