Winter wonder world!

Har precis kommit in efter en skön promenad ute i kylan med Nellie, Sara, Nattis och Ludvig. Man är sådär härligt rödrosig om kinderna och lite mysigt kall, om ni förstår. En mycket skön känsla när man kommer in i värmen :)

Kimwell kommer snart och då åker vi och lämnar nellie hos mamma och pappa för att sedan åka och träna tillsammans :) taggatagga!
Ikväll längtar jag till "Once upon a time" och " Revenge" Spännande! Tittar ni också på det?

Hadetgott!
Pussohej.


Nellie är en liten ballerina idag i sina rosa strumpbyxor med svarta prickar på och ballerinaskor-mönster på fötterna :)


Kommentarer
Postat av: Emma - med prinsessan i magen ♥

Kan tänka mig att jag kommer att vara lite så när min sessa föds också - köpa kläder och saker till henne heeeeela tiden! Men vadå, vem har sagt att det är något fel i det? ;}

2012-02-10 @ 13:56:34
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0