Picture time

Detta shoppade vi i fredags.
Det märks att jag tycker om rosa. Det roliga är att när Nellie låg i magen och vi fick veta att hon var en tjej så sa jag att jag ska inte köpa så mycket rosa bara för att det är en tjej. Men ja, inte riktigt så blev det ju. Rosa är ju så fint så jag kan ju inte bara motstå att köpa kläder med den fina färgen :)




De små detaljerna.

Till Nellies rum: Taklampa & en ram. (till köket, dl-mått m.m.)


Jag är verkligen ingen expert på att ta foton så ni får ha överseende med det ;)
Kläderna är köpta på h&m, Cubus och Lindex.
Resten på Lagerhaus.
Ska fota i Nellies rum också så får ni se hur det blev :)
Take Care.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till alicia

Massa fint!

Jag älskar dom mockasinerna :)

2012-02-15 @ 01:52:56
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0