Ops, I did it again!

Yes, that's right. Jag gjorde det. Jag beställde lite inredningsgrejer igår kväll/natt. Jotex.se. Superfina saker till bra pris. Beställde en bordslampa med vid fot i romantisk stil med ljusrosa tygskärm :) Den kommer få pryda fint inne i Nellies rum. Sen till mig själv (eller till oss men kimwell bryr sig inte lika mycket) två kuddfodral som ska bytas ut med två andra kuddar i vardagsrummet som jag tycker har gjort sitt. Behöver nya gardiner också, ljusa ska det vara och helst tjocka. Har hittat några alternativ så får se vad det blir :) Love it.

Nellie tar en tupplur, jag sitter och frossar Noblesse. Tog inga igår kväll som jag sa så det är okej..
Ska diska och plocka undan lite här hemma för sen kommer syster Sara :) Ska ta en mysdag tillsammans.
Take Care!
Pussohej.

Pluttan i myskläder för några veckor sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0