ögongodis

Alltså, se men inte röra Right?! Ja, så är det iallafall för oss. Jag vet att Kimwell tycker (och säger) att andra tjejer ser bra ut och tvärtom och det är inga fel med det. Vi är båda varandras livs kärlek (tur det) så vi kan prata öppet om sånt osv. Så med det sagt så måste jag bara säga, Ryan Renolds..mhm! Såg en film nu med honom och vilken besvikelse det blev. Man fick ju inte se hans kropp! Annars var den bra. Han är nog en av de få blonda,ljushyade killar jag tycker ser bra ut. Annars tycker ju jag om bruna ögon, mörkt hår. Ja, Kimwell ni vet han är ju halvfilipin så det säger ju allt. Jaja, jag var bara tvungen att säga detta. Så nu vet ni det!

Annars så har jag fixat lite i Nellies rum. Imorrn kommer jag ha mer tid att lägga upp bilder, har varit nånting hela tiden idag så har inte hunnit föra över bilderna från kameran till datorn.
Tog fram min kreativa sida ikväll då jag satte mig i soffan och målade med porslinsfärg på några koppar. Köpte färg och penslar innan jul men har inte funnit tid eller lust till att ta tag i det. Det är ju en riktigt bra ide att ge bort i present. Måla och/eller skriva på en kopp, ett fat eller så :)

Jag har haft en bra dag. Hoppas ni också haft det!
Gonatt. Pussohej!

Mina hjärtan <3
(Bild tagen när Nellie var ca. 2 mån.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0