My days so far

Tors-fre sov ju jag och Nellie hos min kära mor och far. Fredag blev en mysdag. På kvällen drog jag iväg på fest. Ja, JAG, på fest. Det händer inte ofta. Jag kör nykert. Sockerdricka funkar mycket bättre liksom :) Det var iallafall en kompis (från min gamla disco dansgrupp SMAJL) som fyllde år :) Hade jättekul! Sen vid 12 när de andra drog ut på krogen åkte jag hem. Vaknade sent, låg och mös lite innan jag steg upp. Kimwell och Nellie hade redan gått upp :) Kl 15 begav jag och Nellie oss till Sara för fika. Där var också mamma, pappa, Jennie, min farbror Peter och kusin Joanna också :) Massa trevligt! Stannade ett bra tag, sen kom Kimwell och gick med oss hem. Nu har vi ätit, Nellie sover och jag kollar på melodifestivalen och skäms just nu för er som röstat ut vinnarna.
Ja, precis! Usch..vad röstar vi på egentligen. Låten Mirakel??????? Det är ju helt klart ett skämt, det måste det vara?!!!!!
Det är verkligen inte schlager längre. Vart hade det tagit vägen liksom. Och om det är en låt som har den genren så går den inte ens vidare. Nu ska det vara balader som handlar om att man gråter och helst på svenska? HUUUUR ska det lyckas i euro vision?! Jag fattar inte hur folk tänker. Jo justja, pengar. Allt för att få in pengar. Men tänk om Sean banan skulle vinna? (nu tror jag inte det men tänk om) Vill vi att han ska representera sverige? PINSAMT!
jaja.. så var det med de :P Jag har bara sett de två sista bidragen idag, men det räckte för mig. Tack o hej melodifestivalen!

Taggar inför Bodyguard. Har aldrig sett den tror jag så det är ett måste. R.I.P Withney Houston!

Pussohej :)

 

Happyface <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0