My baby

Längtan jag känner inför varje morgondag, att få vakna och se min underbara och glada dotter i sin säng bredvid mig, att sedan lägga henne bredvid mig och mysa för att sedan somna om tillsammans medans hon håller i min hand <3 bland det bästa på hela dagen!

Idag har vi varit på BVC. Läkarbesök denna gång. Men först mäta och väga : 65 cm lång, 7825g :) Hon följer sin kurva fint!
Läkaren gjorde inte så mycket. Frågade lite om utvecklingen, kan hon rulla åt alla håll? Jollra? Sitta utan stöd? Ja,ja,ja! Sen tog han en pinne och peta på henne för att se om hon tog tag i den med först ena sen andra handen, vilket hon gjorde. Kände lite på hals osv, sen lyssnade på hjärtat. Såg fint ut allt. Skönt!

När vi var klara gick vi på promenad med Nattis och hennes sötnos Ludvig :) Hem för att äta, både jag och Nellie. Sen drog jag och tränade med Carro. Testade på ett pass afrodans. Tyvär kan jag inte fortsätta med det pga min nedrans foglossning som aldrig vill försvinna. Det har blivit bättre av gymträningen så ska fortsätta med det.
Kom hem, Nellie fick mat sen sovdags för henne vid åtta. Då satte jag mig i soffan och kollade på Top Model Sverige. Vissa är såå pinsamma. Snälla rara, man kan väl ändå vara ödmjuka?! Men ändå kollar man haha ;)

Älskling gjorde mat, fetabiffar, mums :)
Har sedan kollat på alla komediserier som går efter varandra på kanal 5.
Funderar på sängen, att lägga mig i den, och sova...skööönt!
Men först, duschen!

Hadet!
Lite bilder från idag, bl.a. min nya frisyr :) (Dock iPhone-bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0