Hemma hos oss.

Har nu funnit en perfekt plats för lampan från Jotex.se.

Så fint med spets :)

Det som fattas är kanske nån fin lykta att ställa bredvid. Får klura på det ett tag.

 

I våra fönster i vardagsrummet.

Ljusrosa med lite vita skiftningar. Beautiful.


Rosa/vita randiga kuddfodralet är från Jotex.se (köpte 2st). Trodde det var 50x50 (kollade inte) men det var 65x65. Som tur var har vi en stor innerkudde men i denna är en avlång och sen vek jag ner kanten. Men båda kommer senare få bli en kudd/myshörna i Nellies rum :)

Den runda kudden beställde jag från H&M och hämtade paketet igår(med lite annat jag beställt också). Puder/ljusrosa i färgen.

Själv tycker jag att det är fint att blanda färger,former och mönster :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0