Hello

Funderade på rubriken men kom inte på nåt bra att skriva haha..

igår, söndag, vaknade vi hyffsat tidigt. Kimwells kompisar låg och sov ett bra tag till. Dom hade varit uppe nästan hela natten och spelat...
Kl 12 åkte Kimwell och en av kompisarna och handlade. Jag gjorde mig och Nellie iordning för babysim. Så fort grabbarna kom tillbaka väckte dom den tredje karln och därefter drog vi och babysimma :b
Denna gång testade vi olika sett för nellie att dyka. Släppte henne när hon var under vattnet också. åhh så läskigt men hon tyckte inte det var nåt konstigt alls haha.. Bebisar har tydigen det i sig att dom simmar upp själva. Såg så gulligt ut när hon med både ben och armar tog sig upp, fast självklart får man ta tag i henne precis innan ytan. Wiiiee.. längtar till nästa gång!
Farmor och farfar var också där och kollade :) Dom tyckte det var kul att få se lilla nellie tihi :)

Sen åkte vi direkt hem. En av killarna ska gå kockutbildning så då satte vi honom på matlagningen inför kvällen ;) Nellie sov lite, sen blev det gröt till henne. Runt halv sex kom Julia, Joline och Petra hit en stund som hade vägarna förbi :) Joline är såå söt :D Var riktigt trevligt att få träffa dom igen. Jag och Nellie skulle ju iväg sen till mamma och pappa så jag höll på och packa samtidigt. När kl blev halv åtta var det dags att åka.
Jag och nellie fick ju inte vara hemma (helt förståligt) eftersom dom skulle kolla på Superbowl hela natten och dom är väl inte sånna som bara sitter däckade i soffan... lite skrik,  lite fula ord, lite upp och hoppa och bli lite galen av glädje/ilska.. osv ;)

Väl hemma hos kära mor och far och jennie så blev det mat. Sen mat till Nellie och därefter läggdags för snuttan. Jennies pojkvän var där också och dom var snälla och lät mig kolla på film med dom. Footloose! (har sett musikalen, AWESOOOOME)
Somnade ganska sent. Upp vid 6 för att äta frukost och packa alla grejer som jag rivit ut. Var tvungen att väcka nellie (usch, jag vet) för att ge henne välling innan vi skulle åka. Det roliga är att man tror att hon ska bli lite grinig för att man väcker henne men hon är samma glada lilla solstråle som vilken morgon som helst. Åkte sen med mamma kl 7 hem.
Kimwells kompisar var kvar, men dom gick strax efter att jag kommit hem till deras tåg.
Vi gick och la oss igen hehe. Somnade om till typ elva.. sköönt! Nu sover hon igen, liten powernap.

Får se vad denna dag har att erbjuda.
Take care!

Nellie älskar sina leksaker <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0