Godmorgon

Sitter i soffan med tvn på och äter mackor med philadelphia. Såå gott! Är inte så förtjust i att äta frukost, är liksom inte sugen annars. Men man måste, kan ju inte gå hungrig :)

Nellie och Kimwell ska ha en hel dag tillsammans ensamma idag. Det är på tiden. Jag ska snart iväg och träffa en kompis på stan, gå och ta en kaffe och ha det mysigt. Sen ska jag åka med mamma och pappa till min moster som har födelsedagskalas :) Vill såklart ta med Nellie men man måste låta sig själv ha egen-tid. Det blir aldrig av när det är tänkt för att jag tycker så mycket om att ha med henne överallt. Hon är ju inte svår att ta med överallt heller. Jobbigt att vara ifrån henne. Men lite pappa-dotter tid är ett måste också :)

Shoppade en hel del igår. Tänkte ta lite bilder på allt senare om jag hinner så får ni se vad jag hittat :)
Dags att ta fram sminket och kladda lite..
Puusss!

Saknar redan mitt långa hår. Meeen det behövdes verkligen klippas. Risinolja, ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0