Godmorgon!

Jag fattar inte, jag är så himla trött varje morgon oavsett tid man vaknar. Jag får liksom kämpa för att hålla ögonen öppna. Sen när jag väl kommit upp är det inga problem, det är just när man ligger i sängen. Ska nog ta en powernap senare samtidigt som Nellie :)

Vi sitter just nu i sängen, Nellie har precis fått på sig kläder. Jag ska idag pyssla med inbjudningskorten och ringa lite samtal. Måste få klart dom där korten, känns som evighetsgöra. Och med en Nellie som gärna vill pilla på allt ;)

Kl 16 ska jag träffa min vän Anna som nyligen flyttat ihop med sin karl. Ska bli kul att se deras nya lägenhet :)

Har hemsk foglossningsvärk idag (igår var det värre). Har inte haft såhär ont på länge så om det håller i sig måste jag kolla upp det igen. Men nu ska vi inte tänka på det. Jag hoppas på en fin dag så man kan komma ut på en härlig promenad sen :)

Nellie just nu i sängen och leker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0