En svärmor

Idag kommer min svärmor, Nellies farmor, Kimwells mamma hit från Stockholm :) Stannar till söndag lagom tills vi åker på kryssning (Ålandsbåt).

Igår efter att vi varit hos Anna kom Kimwell och hämtade oss. Handlade på Willys en snabbis och sen hem. Nellie fick mat direkt och sedan sova. Medans kimwell la Nellie lagade jag mat. Tacos baby! Som vanligt gjorde vi alldeles för mycket så nu har vi mat för ett par dagar kan jag lova.

Top Model Sverige och sedan pysslade jag med korten. Nu är alla gjorda men inte helt klara. Sara kommer kanske snart och hjälper mig :)

Upp och hoppa nu då. Nellie gav mig sovmorgon, tack älsklingen!
Åhhhhhh solen lyser, yeey!

Nellie igår med rosett i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0