Coca cola

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig. Låg hela dagen och mådde sjukt illa, kunde inte äta något. Piggelin funkade en stund, fil gjorde att jag fick ont i magen, allt annat gick inte ens ner. Feberfrossa på kvällen också, fast utan feber då.

Idag, skulle tränat men blev en ligga-i-soffan-dag. Förutom när nellie ville annat såklart :) måste ju hålla humöret uppe för pluttans skull :)
Det jag ätit idag är en banan, en morot, 2 rostmackor och sen för att få i mig nånting mer matigt så köpte kimwell McDonalds. Ja, DET kan jag äta. Jätteskumt! Och Cocacola :)
Huvudvärken vill inte försvinna heller. Meeen jag ska inte klaga, det är ju förmodligen inte magsjuka i alla fall :) jag är glad ändå! Nellie får mig på gott humör :)

Ska ta och färga håret snart. Ingen ny färg, jag kör på det röda fortfarande :)
Ha en supermysig fredag allihopa!
Pussokram

Min ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0