Vintertider

Jättetack ni som kommenterat ang. förra inlägget. Ni är ju fler än så som läser så läs förra inlägget och kommentera :)

Idag har varit en riktig skitdag. Nellie mår inte alls bra. Ögoninflammation, förkyld, halsont, hosta.. Usch vad det skär i hjärtat :( jag och kimwell mår inte heller helt bra. Bara hoppas att inte Lily blir dålig.. Det får bara inte hända :(
Blir nog inte mycket sömn inatt. Nellie vaknar titt som tätt och gråter och har svårt att somna om. Ögonen kletas igen på henne :( usch, vad man själv bara vill gråta när ens lilla älskling mår så dåligt men det går ju inte. Hon mår ju inte bättre om jag stressar upp mig och börjar gråta.. Jobbigt är det <3

Får se hur kimwell gör imorrn, hemma eller jobba.
En fråga. Eftersom jag tar ut dagar för Lily borde väl kimwell kunna vabba för Nellie?

Snart kommer Lily vilka ha flaska, blir att sova efter det. Håll tummarna att morgondagen blir en bättre dag, att Nellie mår mycket bättre och att Lily fortfarande är frisk!

Bilder: Lily just nu, ligger och sover på mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oh yes. ;) Köpte den på daisydapper. :) En av mina favoritsidor är missjuniversum. Kolla in den om du inte gjort det. :D
Hoppas sötnosen mår bättre idag!!

2012-12-04 @ 11:26:58
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Emma

Oh yes. ;) Köpte den på daisydapper. :) En av mina favoritsidor är missjuniversum. Kolla in den om du inte gjort det. :D
Hoppas sötnosen mår bättre idag!!

Svar: Jaa, åh skulle vilja ha den klänningen också :) du kommer vara jättefin i den :) Tack, hon mår lite bättre :)
Linn Hedman

2012-12-04 @ 11:27:00
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0