Snart så

Håller på att skriva ner min förlossningsberättelse på papper. Tar mycket hjälp från journalen, med klockslag och sånt. Sen ska jag höra med Jennie, min syster som faktiskt var med, om hon kan tala om vad som hände också och såklart kimwell :)
Så håll ut nu, den kommer snart upp här. Men vi är fortfarande dåliga och har inte orken att sätta mig vid datorn. Den lediga tid man har nu är när båda sover samtidigt!!! Vilket kanske inte händer varje dag ens. Just nu har jag lyckats , yeey! Och då vill jag bara ta det lugnt i soffan, en kopp kaffe, tv..

Just nu är Kimwell iväg till vårdcentralen för att få läkarintyg på att han är sjuk. Sen måste det handlas lite mat och sånt. En julgran åker han och handlar också när han ändå är ute och åker. Det blir en plast i år. Orkar inte med allt barr. När barnen är lite större så blir det en riktig gran igen!

Senare idag ska jag och Lily till BVC. Skulle dit förra mån men då var jag så dålig. Det ska bli spännande och se hur mycket hon vuxit :) det blir första gången sen hembesöket vilket var den 22 nov tror jag. Mycket spännande :)

Nellie mår bättre i alla fall. Hon börjar bli mer och mer sig själv :) Igår var hon med pappa, Jennie och Zeerene till vår farmor och farfar. Hon har ju sån energi så kändes bra att hon fick vara med folk som har den orken att busa haha ;) då kunde vi vila lite här hemma :)

Det blir väldigt mycket inlägg om barnen och allt sånt. Men det är ju min vardag :) Men är det nåt mer ni vill att jag skriver om är det bara att säga till :)

Ha det!
Bild: Nellie tränar med morfar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0