plus ett år

ja precis som rubriken lyder, det är då min födelsedag. Känns dock inte som det hehe..glömmer typ bort det så får man ett grattis sms som gör att man kommer på det igen ;P
Sitter nu hemma hos Sara. Ingen är hemma här för dom var tvugna att åka så bara jag och Nellie här. Kimwell ska komma och hämta oss senare. 3s nätverk är inte i tjänst tydligen. Jag kan varken ringa eller smsa till folk och ingen kan få tag på mig. Hur fan gjorde man förr liksom?! Mobiler kom ju inte heller förren på 90 talet så det var egentligen inte länge sen. Tänk nu vad beroende man är av mobiler och internet o sånt.

Haha Nellie ligger på golvet vid tvn och skrattar..hon pratar som bara den nu. Eller pratar gör hon ju inte, då vore hon verkligen ett genibarn, näe men hon gör ljud, ger svarsljud när man själv pratar med henne, som att hon vill säga något, skitkul :D

Idag var vi på Bvc och hon är nu 57 cm lång och väger 4830 g :) Stor tjej nu!

Ska dricka upp min tredje kopp kaffe nu och ta det lite lugnt i soffan.
HADET!
Pussohej.
Lite blandade bilder som jag hittade på saras datorn :)

Graviiiid!

 

På Bara Vara och fikar!

 

Syster Jennie och jag förra sommaren tror jag :)

 

Jennie och jag förra året :)

 

Systrarna Hedman år 2009 :)

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

sv: jamen visst blev dem fina :D och jag tycker detsamma, man mår så bra av att prata med er. ni vet ju liksom vad man menar! nästa vecka? :) hoppas du haft en fin födelsedag vännen!<3

2011-09-27 @ 23:14:00
URL: http://emmaersangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0