Mysig dag!

Jag och Nellie har idag haft en riktigt mysig och trevlig lunch med Linda :) Min gamla chef (från ett tidigare jobb) kan man säga, sån himla fin och härlig person :)
Därefter tog jag och nellie bussen till marieberg så köpte vi lite grejer, kimwell kom sen också så åkte vi hem. Jag fick då present av kimwell :D Kinect och Dance Central, wihooo :D dansa massoor!
Har kollat på idol och lite andra program nu och tänkte köra lite kinect så fort kimwell kommer hem, han skjutsar jennie till sin pojkvän just nu.
Måste ju få ur mig lite frustration. IDOL, jag blir så arg på juryn som inte tycker om Roshana. Hon är ju grym, en klar stjärna. Molly också såklart men henne tycker dom redan om. Fattar verkligen inte varför Roshana inte gick vidare. HOPPAS juryn tar vidare henne med deras Wildcard. Vad tycker ni?

____________________________

Nellie har senaste veckan börjat med en ny grej. När hon ligger på rygg så trycker hon ner fötterna och lyfter upp sig själv, ryggen och rumpan haha. Ser ut som att hon vill vända på sig också. Hon växer så fort, tiden går så fort, man måste verkligen ta vara på tiden <3 Jag älskar varje minut :) <3

Redan fredag imorrn, yeey! Hörs då :)
PUSSSSS!

Hjärtat mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0